
Rafał Obrębski
Gameplay Designer / Coordinator for the NPC/AI Team
W CDPR zajmuje się designem gameplayu i koordynacją zespołu odpowiadającego za sztuczną inteligencją dla NPC (bossfighty, combat, etc). Zanim przerzuciłem się na design byłem programistą.
W ramach hobby zajmuję się tworzeniem własnych gier, przede wszystkim mobilnych (choć w ostatnim czasie zajmuję się grą na Nintendo Switch). W ciągu ostatnich kilku lat stworzyłem i na własną rękę wypuściłem kilka gier na Androida i IOS. Oprócz tego tworzę kontent online do developmentu gier i prowadzę wykłady (w planach mam serię wykładów dla Warszawskiej Szkoły Filmowej).
Kiedy akurat nie tworzę gier, intensywnie gram w gry, w szczególności w tytuły AAA. Oprócz tego interesuję się filmami, książkami, sportem i podróżami.
Pomogę ci zdobyć wiedzę i rozwinąć umiejętności z zakresu:
- procesu tworzenia gier (produkcja, planowanie, burza mózgów, prototypowanie, itd.),
- gameplay design,
- podstawowych elementów level design,
- ogólnego designu gier,
- projektowania AI w grach,
- combat design,
- pisania skryptów (C#, blueprinty, języki programowania),
- silników open source (Unity, Unreal),
- zarządzania zespołem,
- samodzielnego tworzenia gier: jak zacząć, jak wypromować grę, itd.,
- jak zacząć swoją karierę w Game Devie