
Bartłomiej Pyrko
Level Designer
Pasję do sztuki od najmłodszych lat wpajał mi tata malarz, a miłość do gier zaszczepił starszy brat. Od małego uwielbiałem tworzyć, jednak rozpocząłem studia i karierę zawodową na kierunku niezwiązanym z grami. Wszystko zmieniło się prawie 6 lat temu, gdy pomyślałem „a może zacząć od nowa i spróbować robić to, co zawsze chciałem robić?”
Pracuję w gamedevie już ponad 5 lat i od początku konsekwentnie rozwijałem moją karierę zawodową – od zawsze moim marzeniem było tworzenie gier AAA, co udało mi się osiągnąć w 2020 roku, kiedy CD PROJEKT RED zaprosił mnie do pracy nad Cyberpunkiem 2077.
Jako Level Designer planuję i tworzę lokacje w grach oraz prowadzę przez nie gracza.
Nauczę cię jak projektować ciekawe, wymagające poziomy, czy ekscytujące starcia z przeciwnikami; oraz jak używać podstawowych zagadnień z zakresu sztuki i architektury. Pokażę, jak ważna jest otwartość na różnorodne punkty widzenia i pomysły. Wzajemny szacunek i współpraca mają zawsze pozytywny wpływ na nasze projekty.
Poza grami interesuje się szeroko pojętą sztuką, głównie malarstwem i architekturą. Uwielbiam kontakt z ludźmi, lubię też podróżować – zwiedziłem większą część Europy, mieszkałem kilka lat w Wielkiej Brytanii. Prywatnie lubię pizzę z ananasem i jestem ekspertem w opowiadaniu kiepskich żartów.
Pasja i poświęcenie jest w stanie doprowadzić nas do spełnienia swoich marzeń, nawet tych najbardziej odjechanych – tego najbardziej chciałbym cię nauczyć. Doskonale zdaję sobie sprawę z poziomu trudności wejścia do gamedevu i wiem, że może być trudno odnaleźć się w tym świecie, zwłaszcza na samym początku. Być może jeszcze nie wiesz co tak naprawdę chcesz robić, ale warto próbować różnych rzeczy i odnaleźć w własną drogę. Tego chciałbym z tobą poszukać!
Pomogę ci zdobyć wiedzę i rozwinąć umiejętności z zakresu:
- planowania i projektowania lokacji,
- wspierania narracji poprzez worldbuilding,
- kreatywnego myślenia,
- organizacji pracy,
- rozwoju kariery zawodowej.