Regulamin programu
“Dziewczyny w grze!”
Zasady ogólne
- Organizatorami programu „Dziewczyny w grze!” (dalej jako „Program”) są:
- CD PROJEKT S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Jagiellońskiej 74, 03-301 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000006865, NIP: 734-28-67-148, REGON 492707333, o opłaconym w całości kapitale zakładowym w wysokości 99.910.510,00 PLN (dalej jako „CD PROJEKT”),
- Fundacja Edukacyjna „Perspektywy”, z siedzibą w Warszawie, ul. Nowogrodzka 31, 00-511 Warszawa, wpisaną do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000176397, posiadająca numer NIP 5262219297 oraz numer REGON: 013131640 (dalej jako „Fundacja Edukacyjna Perspektywy”)
- Uczestniczkami Programu (zwanymi dalej także Laureatkami) może być 20 uczennic polskich szkół ponadpodstawowych zainteresowanych rozwijaniem kompetencji z obszaru gamingu i nowych technologii, które przeszły pozytywnie wszystkie trzy etapy rekrutacji do Programu.
- Osoby niepełnoletnie są zobowiązane dostarczyć dokument wyrażający zgodę opiekunów prawnych na kandydowanie do Programu „Dziewczyny w grze!” i udział w nim.
- Do Programu NIE MOGĄ aplikować osoby należące do najbliższej rodziny pracowników lub innych osób zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej przez CD PROJEKT lub Fundację Edukacyjną Perspektywy (tj. dzieci, wnuki, rodzeństwo, powinowaci lub przysposobieni).
- Program „Dziewczyny w grze!” składa się z trzech elementów: stypendium finansowego, programu mentoringowego oraz cyklu szkoleń dotyczących tworzenia gier – w różnych aspektach tego procesu.
- Celem Programu jest wsparcie młodych zdolnych kobiet, uczennic szkół ponadpodstawowych, które wyrażają zainteresowanie tematyką gamingu i nowymi technologiami w ich rozwoju osobistym, edukacyjnym i zawodowym, w rozwijaniu kompetencji cenionych w branży gamingowej, w nauce tworzenia projektów oraz wzmacnianie ich pewności siebie.
- Głównym efektem Programu „Dziewczyny w grze!” jest rozwój uczestniczki i wypracowanie projektu związanego z tematyką gamingową.
- Rolą uczestniczki jest jak najpełniejsze wykorzystanie wsparcia mentoringowego oraz spotkań merytorycznych do rozwoju własnego, oraz stworzenie pomysłu na własny projekt, w którym wykorzysta swoje nowo nabyte kompetencje.
- Udział w Programie dla uczestniczki jest bezpłatny.
Program oraz relacja mentorska trwają 12 miesięcy – od lutego 2025 r. do stycznia 2026 r.
Zasady rekrutacji
- Laureatki Programu “Dziewczyny w grze!” wyłaniane są w drodze Konkursu.
- O przyjęcie do Programu mogą ubiegać się uczennice (bez względu na narodowość i obywatelstwo) szkół ponadpodstawowych, w szczególności typu liceów ogólnokształcących lub techników (III, IV, V klasa), a także szkół branżowych I stopnia (III klasa) i szkół branżowych II stopnia (I i II klasa), dalej jako „szkoły średnie”, zlokalizowanych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Warunkiem jest posługiwanie się przez kandydatki językiem polskim lub angielskim. W ramach wyrównywania szans edukacyjnych – w pierwszej kolejności będą brane pod uwagę kandydatki pochodzące z miejscowości do 50 tys. mieszkańców, jednak aplikować do Programu mogą uczennice szkół średnich z całej Polski.
- Rekrutacja do Programu jest trzyetapowa i składa się z następujących części:
3.1. ETAP I (od 9 września 2024 r. – do 31 października 2024 r. do godz. 23:59) – przyjmowanie zgłoszeń online poprzez formularz elektroniczny zamieszczony na dedykowanej stronie Programu (https://dziewczynywgrze.pl/formularz/) i weryfikacja zgłoszeń pod względem formalnym;
3.2. ETAP II (do 25 listopada 2024) – wyłonienie 50 kandydatek zakwalifikowanych do trzeciego etapu rekrutacji;
3.3. ETAP III (2- 13 grudnia 2024) – rozmowy kwalifikacyjne (online) z komisją konkursową i wybór 20 laureatek konkursu. - W wyjątkowych przypadkach Organizatorzy, na podstawie własnej dyskrecjonalnej decyzji, rezerwują sobie prawo do wyboru większej liczby uczestniczek w ramach kryteriów wskazanych w Regulaminie.
- W formularzu zgłoszeniowym, kandydatki są zobowiązane w szczególności do podania następujących danych:
– imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, numer PESEL
– typ szkoły
– e-mail, telefon;
– zainteresowania;
– osiągnięcia.
Dodatkowo kandydatki są zobowiązane do przesłania krótkiego filmiku, w którym opowiedzą o sobie. - Kandydatki oświadczają, że dane podane w formularzu są prawdziwe.
- Laureatki zostaną wyłonione w drodze głosowania zwykłą większością głosów przez komisję konkursową składającą się z przedstawicieli CD PROJEKT i Fundacji Edukacyjnej Perspektywy. Skład Komisji liczyć będzie do 5 osób, z tym zastrzeżeniem że liczba osób wchodząca w skład Komisji będzie zawsze nieparzysta.
- Decyzję o zakwalifikowaniu się kandydatki do Programu podejmują Organizatorzy na podstawie oceny wyników poszczególnych etapów rekrutacji, kierując się takimi kryteriami, jak motywacja, zainteresowania, osobowość czy stopień zaangażowania kandydatki.
- Wiodącymi wartościami i celami Organizatorów oraz Programu “Dziewczyny w grze!” jest budowanie środowiska opartego na wzajemnym szacunku i zrozumieniu, pozwalającym na bezpieczną wymianę doświadczeń życiowych oraz profesjonalnych. Nie będą tolerowane zachowania zmierzające do umniejszenia tym wartościom i celom, zarówno w trakcie, jak i przed czasem trwania Programu. Osoby, które dopuściły się w jakichkolwiek okolicznościach i miejscach obrażania czy poniżania innych, a czyny te stały się znane Organizatorom, zostaną natychmiastowo zdyskwalifikowane z udziału we wszystkich obecnych, jak i przyszłych edycjach Programu.
- Informacje o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu rekrutacji albo o braku kwalifikacji zostaną przekazane kandydatkom indywidualnie drogą mailową na adres e-mail, który został podany przez nie w formularzu zgłoszeniowym.
- Informacje o zakwalifikowaniu do Programu albo jego braku zostaną przekazane kandydatkom indywidualnie do 20 grudnia 2024 r. drogą mailową na adres e-mail, który został podany przez nie w formularzu zgłoszeniowym.
- Zgłoszenia niekompletne, nieprawidłowo wypełnione, przesłane po terminie albo w inny sposób niż za pośrednictwem dedykowanej strony będą odrzucone.
- Kandydatki, które przejdą do Etapu III rekrutacji ale nie dostaną się do Programu i ze względu na wiek nie będą miały możliwości starania się o udział w kolejnych edycjach Programu, po poinformowaniu Organizatorów i złożeniu odpowiedniej prośby otrzymają dostęp do warsztatów online będących częścią oferty edukacyjnej Programu.
- Organizatorzy nie udostępniają informacji dotyczących przebiegu rekrutacji.
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za wysłane formularze, które nie zostaną dostarczone z powodów technicznych lub z powodu błędnego wpisania adresu e-mail.
- Celem otrzymania stypendium, Laureatka powinna potwierdzić wolę uczestnictwa w Programie pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Organizatora w terminie 5 dni od dnia otrzymania powiadomienia o kwalifikacji do Programu, pod rygorem utraty prawa do udziału w Programie.
- Jeżeli kandydatka nie potwierdzi woli przyjęcia stypendium w trybie wskazanym w pkt 16, Organizatorzy zachowują prawo do przyznania stypendium innej kandydatce.
- Decyzje Organizatorów mają charakter ostateczny i od wyników postępowania rekrutacyjnego nie przysługuje odwołanie.
- Wysłanie formularza zgłoszeniowego do Programu jest jednoznaczne z uprzednim zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
Profil kandydatki
- Jest uczennicą szkoły średniej zlokalizowanej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (w tym liceum, technikum, szkoły branżowej I lub II stopnia) i uczęszcza do klasy określonej w pkt 2 „zasad rekrutacji”.
- W przypadku, gdy kandydatka zamieszkuje i uczy się w miejscowości, której liczba mieszkańców wynosi mniej niż 50 tys., jej zgłoszenie będzie brane pod uwagę w pierwszej kolejności.
- Interesuje się nowymi technologiami oraz chce rozwijać się w obszarze gamingu.
Stypendium
- Fundacja Edukacyjna Perspektywy zobowiązuje się do wypłaty stypendium na rzecz Laureatek konkursu.
- Laureatki konkursu, w okresie luty 2025 – styczeń 2026, tj. w okresie trwania Programu, otrzymają stypendium w łącznej wysokości 12 000 PLN (netto).
- Stypendium powinno być przeznaczone na pokrycie kosztów edukacji i rozwoju Laureatki.
- Stypendium wypłacone zostanie w dwóch równych transzach na konto bankowe wskazane przez Laureatkę. Pierwsza transza zostanie wypłacona do końca marca 2025 r., druga zaś do końca stycznia 2026 r.
- W przypadku nieprzestrzegania postanowień regulaminu przez Mentorowaną (zgodnie z definicją poniżej), Organizatorzy zastrzegają sobie prawo wstrzymania kolejnych wypłat stypendium.
Relacja mentorska
- Program mentoringowy opiera się na partnerskiej relacji między Mentorką/Mentorem a Mentorowaną, zorientowanej na odkrywaniu i rozwijaniu potencjału Mentorowanej. Polega ona na inspiracji i doradztwie opartych na wiedzy oraz doświadczeniach życiowych i zawodowych Mentorki/Mentora. Pozwala na świadome zarządzanie życiem, karierą, rozwojem osobistym i projektowanie własnej przyszłości w dalszej perspektywie. Długoterminowym celem mentoringu jest rozwój jednostki, pomoc w efektywnym budowaniu ścieżki kariery zawodowej i wypracowaniu satysfakcjonującej postawy wobec życiowych wyzwań.
- W ramach Programu uczestniczki łączone są z Mentorami/Mentorkami w 2-osobowe zespoły, pojedynczo określane jako para mentorska, które będą pracować ze sobą przez cały czas trwania Programu, czyli 12 miesięcy (w okresie od lutego 2025 do stycznia 2026).
- Mentorami i Mentorkami w Programie „Dziewczyny w grze!” są eksperci, pracownicy lub inne osoby zatrudnione na podstawie umowy cywilnoprawnej przez CD PROJEKT.
- Mentorowanymi są laureatki Programu “Dziewczyny w grze!.
- Rolą Mentorki/Mentora jest wsparcie merytoryczne i motywacyjne Mentorowanej.
- Rolą Mentorowanej jest zaangażowana praca nad realizacją celów mentoringowych określonych na początku Programu oraz realizacja projektu. Projekt jest ustalany indywidualnie pomiędzy Mentorką/Mentorem oraz Mentorowaną.
- W relacji mentorskiej obowiązuje zasada poufności.
- Warunkiem właściwego przebiegu relacji mentorskiej jest możliwość skutecznego komunikowania się Mentorowanej z jej Mentorką/Mentorem.
- Relacja mentorska rozpoczyna się od bezpośredniego spotkania Mentorki/Mentora i Mentorowanej podczas zjazdu inauguracyjnego oraz trwa do końca stycznia 2026 r.
- Intensywność relacji mentorskiej zależy od potrzeb obu stron, ale obejmuje nie mniej niż dwa 1-godzinne spotkania konsultacyjne w miesiącu (offline bądź online) oraz korespondencję mailową.
- Kontakt może odbywać się przez platformę komunikacyjną zapewnioną przez Organizatora lub w inny sposób ustalony między Mentorką/Mentorem i Mentorowaną.
- Tematykę spotkania może zaproponować zarówno Mentorowana, jak i Mentorka/Mentor. Dokładne zasady współpracy w ramach relacji mentoringowej ustalane są indywidualnie przez parę mentorską podczas spotkania szkoleniowego inaugurującego Program.
- Organizatorzy przez cały czas trwania Programu zapewniają pomoc i źródła fachowej informacji nt. kształtowania relacji mentorskiej.
- Dwa razy w ciągu trwania Programu mentoringowego Organizatorzy przeprowadzają ewaluację – rozmowy/ankiety, których celem jest monitorowanie postępów w programie mentoringowym. Udział w ewaluacji jest obowiązkowy.
- W przypadku nierozwiązywalnego konfliktu lub zasadniczej zmiany w sytuacji życiowej jednej ze stron, relacja mentorska może zostać rozwiązana przed upływem dwunastu miesięcy. W takim przypadku Organizatorzy mogą zaproponować w zastępstwie inną Mentorkę/Mentora.
- O dopasowaniu Mentorowanej i Mentorki/Mentora decyduje CD PROJEKT.
- Na zakończenie Programu pary mentorskie zostaną poproszone o zaprezentowanie wyników swojej pracy podczas spotkania podsumowującego program mentorski.
Cykl szkoleń
- Udział uczestniczek Programu „Dziewczyny w grze!” w szkoleniach ma na celu zwiększenie ich kompetencji z m.in. obszaru gamingu.
- Szkolenia będą odbywały się zdalnie, przy pomocy narzędzi cyfrowych wskazanych przez Organizatorów (2 webinary każdego miesiąca), oraz stacjonarnie; podczas inauguracji, w połowie trwania Programu oraz na jego zakończenie.
- Koszty dojazdu i zakwaterowania na potrzeby szkolenia stacjonarnego pokrywa Organizator – CD PROJEKT.
- Czynny udział w szkoleniach stacjonarnych i zdalnych jest obowiązkowy. W przypadku szkoleń zdalnych od uczestniczek wymaga się pracy on-line z prowadzącymi przy włączonych kamerkach internetowych dla zachowania najwyższej jakości komunikacji w trakcie spotkań.
- Szkolenia stacjonarne mogą zostać zorganizowane w formie zdalnej, jeśli przepisy prawa związane z sytuacją epidemiczną COVID-19, sytuacja pandemiczna lub inne czynniki niezależne od Organizatora uniemożliwią zorganizowanie bezpiecznych spotkań.
Wartości Programu
Uczestnictwo w programie jest jednoznaczne ze zgodą na stosowanie się do „Wartości programu Dziewczyny w Grze!”, z którymi można zapoznać się TUTAJ.
Inauguracja Programu
- Program przewiduje zorganizowanie stacjonarnego, 2-dniowego spotkania inauguracyjnego dla Laureatek Programu.
- Spotkanie odbędzie się w lutym 2025 r. Dokładny termin spotkania inauguracyjnego zostanie podany na min. 3 tyg. przed spotkaniem.
- Koszty dojazdu i zakwaterowania na potrzeby spotkania inauguracyjnego pokrywa Organizator – CD PROJEKT.
- Spotkanie inaugurujące może zostać zorganizowane w formie zdalnej, jeśli przepisy prawa związane z sytuacją epidemiczną COVID-19, sytuacja pandemiczna lub inne czynniki niezależne od Organizatora uniemożliwią zorganizowanie bezpiecznego spotkania.
Finał Programu
- Program przewiduje zorganizowanie stacjonarnego, 2-dniowego Spotkania Finałowego dla Laureatek Programu.
- Spotkanie odbędzie się w lutym 2026 r. Dokładny termin Spotkania Finałowego zostanie podany min. 3 tyg. przed spotkaniem.
- Koszty dojazdu i zakwaterowania na potrzeby Spotkania Finałowego pokrywa Organizator – CD PROJEKT.
- Spotkanie Finałowe może zostać zorganizowane w formie zdalnej, jeśli przepisy prawa związane z sytuacją epidemiczną COVID-19, sytuacja pandemiczna lub inne czynniki niezależne od Organizatora uniemożliwią zorganizowanie bezpiecznego spotkania.
Postanowienia końcowe
- Rozstrzyganie spraw nieujętych w regulaminie należy do zakresu kompetencji Organizatorów Programu.
- Organizatorzy Programu zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany w regulaminie są udostępniane na stronie https://dziewczynywgrze.pl/regulamin/ oraz komunikowane z wyprzedzeniem Uczestniczkom w sposób umożliwiający uprzednie zapoznanie się z nimi. Organizatorzy mogą w szczególności zmienić Regulamin z ważnych powodów, takich jak zmiana przepisów prawa, danych Organizatorów, orzeczenia sądu, a także w celu zapobieżenia naruszeniom Regulaminu lub innym nadużyciom. W sytuacji braku zgody na zmianę Regulaminu, Uczestniczka jest zobowiązana do wysłania Organizatorom tę informację na adres email: ,katarzyna.grynienko@cdprojektred.com w terminie 5 dni od dnia poinformowania o zmianie Regulaminu. Wysłanie tego oświadczenia będzie równoznaczne z rezygnacją z udziału w Programie, a postanowienia sekcji “Stypendium” pkt 5 stosuje się odpowiednio.
- Obowiązująca wersja regulaminu jest opublikowana na stronie Programu: https://dziewczynywgrze.pl/regulamin/.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub przesunięcia terminów Programu w dowolnym momencie bez podawania przyczyny.
- Zasady przetwarzania danych osobowych przez Organizatorów zostały określone w Polityce Prywatności Programu udostępnionej pod adresem: Polityka Prywatności – Dziewczyny w grze .
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji.