
Monika Janowska
Producer
Już w wieku 9 lat postanowiłam, że będę pracowała przy grach. Przez wiele lat uczyłam się sama. Spędzałam każdą wolną godzinę grając oraz gromadząc wiedzę z nadzieją, że marzenie o karierze w gamedev się spełni. Dużym krokiem było dla mnie ukończenie Drimagine: Akademii 3D animacji i VFX – zdobyłam ogromną porcję doświadczenia odpowiadającą podczas roku intensywnej nauki, który odpowiadał trzyletnim studiom!
Ukończyłam zaoczne studia magisterskie Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach na wydziale Grafiki o specjalizacji multimedialnej: Animacja i gry komputerowe, jednocześnie pracując na pozycji grafika 3D/motion designera. W samym gamedevie mam prawie 8 lat doświadczenia, z czego prawie 6 w produkcji.
W CD PROJEKT RED rozpoczynałam pracę jako QA przy drugiej ekspansji Wiedźmina: Krew i Wino oraz wersji GOTY (edycji gry roku). Kolejno pracowałam przy Gwincie i Thronebreakerze, przechodząc z czasem z QA do produkcji. W samej produkcji pracowałam przy wydaniu Gwinta:Homecoming, Thronebreakera, Cyberpunka oraz obecnie Phantom Liberty. Miałam okazję bezpośrednio produkować zespoły artystyczne, gameplayowe, kodowe i postprodukcyjne. Zarówno poprzednie doświadczenie w QA, jak i praca multidyscyplinarna na wielu płaszczyznach daje mi szeroką wiedzę na temat całego procesu oraz pozwala poznać wiele aspektów różnych tematów.
W wolnym czasie jestem zapaloną graczką, pasjonuję się cosplayem, tworzeniem replik broni z gier, montażem video oraz streamingiem na Twitchu. Jestem również właścicielką szalonego pieska Corgi, z którym kochamy wspólnie spędzać czas. Od kilku lat wspólnie z bliską gromadką znajomych jesteśmy oddani grze Destiny 2 – uczymy innych i pomagamy z wszelkimi aktywnościami związanymi z tematem. Jesteśmy też wymagający względem samych siebie i naszych osiągnięć. Jestem osobą energiczną, pozytywną, wyrozumiałą i cierpliwą. Cenię sobie szczerość i otwartość, poczucie humoru oraz ładnie sformatowane tabelki
Pomogę ci zdobyć wiedzę i rozwinąć umiejętności z zakresu:
- pracy produkcji oraz QA,
- zarządzania zespołem,
- prowadzenia projektów,
- opracowywania backlogów,
- ogólnego procesu tworzenia gier wideo,
- rozwiązywania problemów oraz facylitacji,
- samoorganizacji oraz komunikacji,
- świadomości statusu, terminu oraz raportowania,
- zwinności oraz poruszania się w bardzo dynamicznym środowisku.