
Monika Janowska
Producer
Już w wieku 9 lat postanowiłam, że praca przy grach jest moim marzeniem. Przez wiele lat byłam samoukiem spędzając długie, wolne godziny grając oraz gromadząc wiedzę z nadzieją, że kiedyś marzenie to się spełni. Dużym krokiem było dla mnie ukończenie Drimagine: Akademii 3D animacji i VFX, podczas których planem 3 letnich studiów w rok intensywnej nauki zdobyłam ogromną porcję doświadczenia.
Kolejno ukończyłam zaoczne studia magisterskie Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach na wydziale Grafiki o specjalizacji multimedialnej: Animacja i gry komputerowe, jednocześnie pracując na pozycji grafika 3D/motion designera. W samym gamedevie mam za sobą prawie 7 lat doświadczenia, z czego prawie 5 w produkcji.
W CD PROJEKT RED rozpoczęłam pracę jako QA przy drugiej ekspansji Wiedźmina: Krew i Wino oraz wersji GOTY (edycji gry roku). Kolejno pracowałam przy Gwincie i Thronebreakerze, przechodząc z czasem z QA do produkcji. W samej produkcji pracowałam przy wydaniu Gwinta:Homecoming, Thronebreakera oraz obecnie Cyberpunka. Miałam okazję bezpośrednio produkować zespoły artystyczne, gameplayowe, kodowe i postprodukcyjne. Zarówno poprzednie doświadczenie w QA, jak i praca multidyscyplinarna na wielu płaszczyznach daje mi szeroką wiedzę na temat całego procesu oraz pozwala zrozumieć nowe tematy w wielu aspektach.
W wolnym czasie jestem zapaloną graczką, pasjonuję się cosplayem, tworzeniem replik broni z gier, montażem video oraz, od roku, streamingiem na Twitchu. Jestem również właścicielką szalonego pieska Corgi, z którym kochamy wspólnie spędzać czas. Od kilku lat wspólnie z bliską gromadką znajomych jesteśmy oddani grze Destiny 2, w której uczymy innych, pomagamy z wszelkimi potrzebnymi aktywnościami, ale jesteśmy też wymagający względem samych siebie i naszych osiągnięć.
Jestem osobą energiczną, pozytywną, wyrozumiałą i cierpliwą. Cenię sobie szczerość i otwartość, poczucie humoru oraz ładnie sformatowane tabelki 😉
Pomogę ci zdobyć wiedzę i rozwinąć umiejętności z zakresu:
- pracy produkcji oraz QA,
- zarządzania zespołem,
- prowadzenia projektów,
- opracowywania backlogów,
- ogólnego procesu tworzenia gier wideo,
- rozwiązywania problemów oraz facylitacji,
- samoorganizacji oraz komunikacji,
- świadomości statusu, terminu oraz raportowania,
- zwinności oraz poruszania się w bardzo dynamicznym środowisku.