
Tomasz Herbrich
Technical QA Coordinator
Jako tester techniczny pracuję już 8 lat. Możecie zapytać „Dlaczego? Nie wolałeś iść dalej?”. Moja odpowiedź brzmi „nie”. Bardzo szybko przekonałem się, jak istotne, poza aspektami gameplayowymi, są dopracowane aspekty techniczne gry. Ukończyłem Game Design na Wyższej Szkole Technologii Informatycznych w Warszawie, a to pozwala mi zrozumieć produkt nad którym pracuję w różnych kontekstach. W końcu gra, by była przyjemna w odbiorze, musi być spójna w każdym swoim elemencie!
Bardzo szybko zacząłem interesować się renderingiem, wdrażaniem i eksplorowaniem nowych technologii i wydajnością. Często istotną częścią takiego procesu było stawianie niewygodnych pytań, nawet na etapie, gdy się zupełnie o nich nie myślało. Dobry tester powinien nieraz buforować i uświadamiać, ale nigdy stopować. Jesteśmy po to, by realizacja cudzych snów i wizji przebiegała jak najmniej boleśnie, jak się tylko da. Na swoim koncie mam już wyszkolonych wielu testerów technicznych i niezmiernie cieszy mnie, gdy widzę jak tryumfują w swoich dziedzinach (AI, Fizyka, Tech-Art). Wiem że mogę na nich polegać, bo rozumieją kontekst swojej pracy w ogólnym rozumieniu produktu nad którym pracują. Może ty będziesz kolejnym z nich?
W swoich szkoleniach chciałbym pomóc Ci w zrozumieniu:
- jak powinien zachowywać się dobry tester,
- aspektów rozwoju nowych technologii od strony testerskiej,
- istoty wydajności oraz wielu zależności występujących między różnymi systemami,
- gry jako całości,
- w nauce dobrego testowania technicznego oczywiście 😉