
Mateusz Szymoński
Technical Artist
Myślę, że słowa, które najlepiej mnie określają to „Jack of All Trades Software Developer”, ze szczególnym naciskiem na gry komputerowe. Ukończyłem studia inżynierskie na kierunku Computer Science na Wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Tematem tworzenia gier fascynuje się od piętnastego roku życia, a profesjonalną karierę rozpocząłem w CD PROJEKT RED już w trakcie studiów.
Szybko odkryłem, że w gamedevie interesuje mnie dosłownie wszystko! Nigdy nie mogłem zdecydować się czy chce iść w kierunku sztuki, czy jednak kodu i tak zostałem artystą technicznym — specjalistą, który łączy ze sobą sferę programistyczną i sferę artystyczną. Dzięki pracy przy tych dwóch dziedzinach mam szeroką perspektywę na cały proces tworzenia gier i na najmniejsze jego detale.
W swojej pracy zajmuję się tworzeniem narzędzi dla artystów, wspieraniem ich w kwestiach technicznych, tworzeniem efektów wizualnych i projektowaniem procesów produkcji, a także wdrażaniem do nich nowych technologii.
W wolnym czasie gram w gry, pływam, podróżuje i często biorę udział w game jamach i hackathonach.
Pomogę ci zdobyć wiedzę i rozwinąć umiejętności z zakresu:
- modelowania 3D,
- tworzenia oprogramowania:
- programowania, matematyki i algorytmiki,
- optymalizacji wydajności gier,
- pracy z silnikami gier,
- efektów wizualnych.