
Michał Krupa
Engineering Manager
Z wykształcenia jestem nauczycielem WF-u i nigdy nie studiowałem niczego związanego z komputerami i grami! Moja kariera rozpoczęła się około roku 2002 od tworzenia stron internetowych i udzielania korepetycji z animacji 3D dla studentów Politechniki Rzeszowskiej.
Przez 10 lat pracowałem (na prawie wszystkich możliwych stanowiskach) przy produkcji reklam telewizyjnych, efektów specjalnych do filmów i cinematic’ów do gier.
Od około 2011 roku specjalizuję się w programowaniu tzw. „pipeline”, czyli narzędzi do automatyzacji pracy, zarządzania danymi, importowania i eksportowania modeli i animacji. Pierwszą grą, przy której pracowałem, był Wiedźmin 3: Dziki Gon i to przy tej produkcji zrozumiałem, że tworzenie gier to jest to, co całe życie chciałem robić. Byłem jednym z pierwszych fanów i popularyzatorów Blendera w Polsce, więc mogę śmiało powiedzieć, że „używałem Blendera zanim to było modne”.
Moje hobby to oczywiście gry, ale też praca w drewnie, budowanie różnych konstrukcji, balustrad, tarasów i mebli. Moim osobistym idolem jest Ron Swanson.
Pomogę ci zdobyć wiedzę i rozwinąć umiejętności z zakresu:
- programowania w językach Python, Typescript, C++,
- pisania skryptów w programach takich jak Maya lub Blender,
- modelowania, rigowania i animowania postaci,
- organizacji projektu i zarządzania czasem.