Michał Krupa – Dziewczyny w grze

Mentoring

Program Dziewczyny w grze! zakłada szereg spotkań z wybraną mentorką bądź mentorem,
których celem jest rozwój uczestniczek, otwarcie ich na branżę gier wideo i poszerzenie
ich wiedzy na jej temat.

Poznaj nasze Mentorki i Mentorów i wybierz z kim chciałabyś współpracować.

Michał Krupa

Engineering Manager

PROGRAMOWANIE i TECHNOLOGIA

Z wykształcenia jestem nauczycielem WF-u i nigdy nie studiowałem niczego związanego z komputerami i grami! Moja kariera rozpoczęła się około roku 2002 od tworzenia stron internetowych i udzielania korepetycji z animacji 3D dla studentów Politechniki Rzeszowskiej.
Przez 10 lat pracowałem (na prawie wszystkich możliwych stanowiskach) przy produkcji reklam telewizyjnych, efektów specjalnych do filmów i cinematic’ów do gier.

Od około 2011 roku specjalizuję się w programowaniu tzw. „pipeline”, czyli narzędzi do automatyzacji pracy, zarządzania danymi, importowania i eksportowania modeli i animacji. Pierwszą grą, przy której pracowałem, był Wiedźmin 3: Dziki Gon i to przy tej produkcji zrozumiałem, że tworzenie gier to jest to, co całe życie chciałem robić. Byłem jednym z pierwszych fanów i popularyzatorów Blendera w Polsce, więc mogę śmiało powiedzieć, że „używałem Blendera zanim to było modne”.

Moje hobby to oczywiście gry, ale też praca w drewnie, budowanie różnych konstrukcji, balustrad, tarasów i mebli. Moim osobistym idolem jest Ron Swanson.

Pomogę ci zdobyć wiedzę i rozwinąć umiejętności z zakresu:

  • programowania w językach Python, Typescript, C++,
  • pisania skryptów w programach takich jak Maya lub Blender,
  • modelowania, rigowania i animowania postaci,
  • organizacji projektu i zarządzania czasem.
ZGŁOŚ SIĘ