Monika Janowska
Senior Producer
Już w wieku 9 lat postanowiłam, że będę pracowała przy grach. Przez wiele lat uczyłam się sama. Spędzałam każdą wolną godzinę grając oraz gromadząc wiedzę z nadzieją, że marzenie o karierze w gamedev się spełni. Dużym krokiem było dla mnie ukończenie Drimagine: Akademii 3D animacji i VFX – zdobyłam ogromną porcję doświadczenia podczas roku intensywnej nauki, który odpowiadał trzyletnim studiom!
Ukończyłam zaoczne studia magisterskie Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach na wydziale Grafiki o specjalizacji multimedialnej: animacja i gry komputerowe, jednocześnie pracując na stanowisku grafika 3D/motion designera. W samym gamedevie mam ponad 8 lat doświadczenia, z czego ponad 6 w produkcji.
W CD PROJEKT RED rozpoczynałam pracę jako QA przy drugiej ekspansji Wiedźmina: Krew i Wino oraz wersji GOTY (edycji gry roku). Kolejno pracowałam przy Gwincie i Thronebreakerze, przechodząc z czasem z QA do produkcji. W samej produkcji pracowałam przy wydaniu Gwinta: Homecoming, Thronebreakera, Cyberpunka, Phantom Liberty. Obecnie pracuję przy Polaris: The New Witcher Saga. Miałam okazję bezpośrednio produkować zespoły artystyczne, gameplayowe, kodowe i postprodukcyjne. Zarówno poprzednie doświadczenie w QA, jak i praca multidyscyplinarna na wielu płaszczyznach daje mi szeroką wiedzę na temat całego procesu oraz pozwala poznać wiele aspektów różnych tematów.
W wolnym czasie jestem zapaloną gamerką – pasjonuję się cosplayem, tworzeniem replik broni z gier, montażem video, social mediami oraz streamingiem na Twitchu. Jestem również właścicielką szalonego pieska Corgi. Razem z mężem uwielbiamy spędzać z nim czas. Od kilku lat wspólnie z bliską nam gromadką znajomych jesteśmy oddani grze Destiny 2 – uczymy innych, tłumaczymy mechaniki i pomagamy z wszelkimi aktywnościami, zwłaszcza tymi o wysokim stopniu zaawansowania i trudności. Jesteśmy wymagający względem samych siebie i naszych osiągnięć. Jestem osobą energiczną, pozytywną, wyrozumiałą i cierpliwą. Cenię sobie szczerość i otwartość, poczucie humoru oraz ładnie sformatowane tabelki.
Pomogę ci zdobyć wiedzę i rozwinąć umiejętności z zakresu:
– Znajomości branży gier wideo,
– Pracy produkcji oraz QA,
– Zarządzania zespołem,
– Prowadzenia projektów,
– Opracowywania backlogów,
– Procesów tworzenia gier wideo,
– Samoorganizacji oraz komunikacji,
– Rozwiązywania problemów oraz facylitacji,
– Zbierania, analizy i przedstawiania danych,
– Świadomości statusu, terminu oraz raportowania,
– Zwinności oraz poruszania się w bardzo dynamicznym środowisku.