Jakub Stokowski
Engineer, Generalist
Pierwsze gry zacząłem tworzyć lata temu, jeszcze w prehistorycznym RPGMakerze i już wtedy wiedziałem, że swoje życie chcę związać z gamedevem. W kolejnych latach podjąłem naukę programowania najpierw w liceum a potem na studiach na Politechnice Wrocławskiej, gdzie obroniłem tytuł inżynierski (wykorzystanie C++ w silnikach do gier), a następnie magisterski (akceleracja ray tracingu kartami RTX).
W swojej karierze pracowałem w Techlandzie przy Dying Light 2, potem grach mobilnych i teraz w CDPR w projekcie Cyberpunk 2077. Jako generalist programmer do moich obowiązków należy rozwijanie oprogramowania o nowe funkcjonalności, np. implementowanie mechanik dla graczy czy też polowaniu na bugi.
Prywatnie większość swojego wolnego czasu poświęcam muzyce oraz nauce gry na pianinie i gitarze. Pozostałą resztkę spędzam na graniu w ulubione gry, gotowaniu i spotkaniach z bliskimi.
Pomogę ci zdobyć wiedzę i rozwinąć umiejętności z zakresu:
– Praca z silnikami do gier: Unity / UE
– Programowanie z użyciem języków: C# / C++
– Podstawy inżynierii oprogramowania: algorytmy, matematyka, budowa komputerów.