Adam Dyrszka
Sound Designer
Swoją przygodę z Sound Designem i z tworzeniem gier zacząłem na pierwszym roku studiów. Kierunek, który wybrałem to oczywiście Projektowanie Gier (specjalność dźwięk w grach) na Uniwersytecie Śląskim i ukończyłem go z tytułem magistra. To była miłość od pierwszego wejrzenia i od tego momentu byłem już całkowicie skupiony tylko na tej branży. Moją pierwszą firmą byław The Farm 51, gdzie pracowałem przy projektach Chernobylite (jako główny Sound Designer) oraz World War 3 (jako Technical Sound Designer).
Do CD PROJEKT RED dołączyłem w trakcie produkcji Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Od tamtej pory specjalizuję się w udźwiękowieniu pojazdów co nie oznacza, że zapomniałem o innych obszarach tej dziedziny.
Oprócz tego jestem wykładowcą na mojej alma mater – uczę implementacji dźwięku oraz pracuję z twórcami scen oraz assetów do Unreal Engine (Scans Factory)
– Sound Design (nagrania, kreacja i obróbka dźwięku)
– Implementacja dźwięku
– Rozpoczęcie przygody z tworzeniem gier
– Porady na temat sprzętu, software i ich wykorzystania
– Praca w małych i dużych zespołach interdyscyplinarnych
Dowiedz się więcej: