
Rajmund Krakowski
Sound Designer
Moje pierwsze wspomnienia związane z dźwiękiem to leżenie na trawie w ogrodzie i słuchanie kaset magnetofonowych oraz odgłosów wysoko lecących samolotów. W wieku nastoletnim zakochałem się w muzyce elektronicznej, co w końcu doprowadziło mnie do tworzenia własnych utworów i wydania kilku płyt drum & bass.
Gry komputerowe od zawsze były moją wielką pasją, więc połączenie dźwięku i gamingu było dla mnie naturalnym krokiem. W CD PROJEKT RED pracuję już od prawie ośmiu lat – zaczynałem jako Audio QA, a później spełniłem swoje marzenie, zostając Sound Designerem. W tym czasie miałem okazję pracować przy takich projektach jak Gwent, Thronebreaker czy Cyberpunk 2077: Widmo Wolności. Obecnie zajmuję się tworzeniem Wiedźmina 4, gdzie moim głównym celem jest projektowanie immersyjnych pejzaży dźwiękowych, które pozwolą graczom odkrywać bogate, naturalne środowiska pełne dźwięków, jakich wcześniej mogli nie doświadczyć.
Czego możesz się ze mną nauczyć:
– Nagrania terenowe i ich edycja w Izotope RX,
– Implementacja audio w grach w Unreal Engine i Wwise,
– Synteza dźwięku, w tym modularna,
– Projektowanie dźwięku dostosowane do różnych potrzeb i kontekstów.