
Oskar Świerad
Engineering Manager, Tech Art
Cześć, tu Oskar! Pracuję w gamedevie od 2010 roku, przy takich projektach jak Cyberpunk 2077, Widmo Wolności i Wiedźmin 4. Specjalizuję się w shaderach, narzędziach do proceduralnej generacji oraz w optymalizacji pod kątem GPU.
W 2016 roku założyłem Tech Art Aid, gdzie tworzę tutoriale, prowadziłem livestreamy i mam serwer na Discordzie liczący ponad 1400 osób. Prowadziłem również wykłady i zmontowałem kurs (o shader do UI) razem z Epic Games.
Lubię wspierać ambitne, samodzielne osoby o szerokich zainteresowaniach, które chcą łączyć kod, grafikę 3D i umiejętność współpracy z innymi. Moim celem jest pomóc Ci zbudować solidny, wszechstronny zestaw umiejętności, który może otworzyć Ci drzwi do roli Junior Tech Artystki w gamedevie lub filmie.
Pomogę Ci zdobyć wiedzę i rozwinąć umiejętności z zakresu:
– Tech Art,
– Shaders, textures,
– Procedural generation,
– Interacting with gameplay via Blueprint.