
Michał Czerniec
Expert Gameplay Animator
Swoją ścieżkę zawodową zaczynałem od pracy przy reklamach telewizyjnych, gdzie zajmowałem się modelowaniem 3D, kompozycją i designem. Po drodze próbowałem też swoich sił w VFX i riggowaniu, ale to animacja zawsze dawała mi najwięcej frajdy – i szybko stała się moją pasją, i jest nią do dzisiaj. Od 2008 roku pracuję w gamedevie i miałem okazję tworzyć takie gry jak Gears of War: Judgment, Wiedźmin 3 czy Cyberpunk 2077. Najbardziej lubię tworzyć animacje potworów, a im większy i obrzydliwszy tym lepiej!
Po pracy spędzam czas na rowerze, z aparatem w ręku lub grając w planszówki. Mam też małą córkę, więc mam świetną wymówkę, by jako dorosły oglądać bajki i animacje – i wciąż czerpać z nich inspirację.
Pomogę Ci z:
– Animacją postaci 3D,
– Techniką animowania metodą Keyframe,
– Podstawami pracy z animacjami nagranymi techniką Motion Capture,
– Obsługą programu Autodesk Maya oraz MotionBuilder.