
Mariia Strilchuk
Engineer, Localization
Swoją przygodę z gamedevem rozpoczęłam na studiach inżynierskich – moją pracą dyplomową był film interaktywny w Unity. W tym samym czasie rozpoczęłam pracę w CD PROJEKT RED w dziale wsparcia technicznego. Tak zaczęła się moja podróż w świecie programowania, która z czasem doprowadziła mnie również do świata lokalizacji.
Zawsze uwielbiałam pracować z językami – zarówno naturalnymi, jak i programowania. Przez długi czas nie mogłam zdecydować, jaką ścieżkę wybrać, aż trafiłam na rolę, która łączy obie te pasje: programowanie i lokalizację. Obecnie tworzę narzędzia narracyjne do pracy z dialogami i nagraniami głosowymi – to dzięki nim napisy trafiają do gry, a voiceovery są poprawnie odtwarzane.
Poza grami moją największą pasją są podróże w miejsca z dziką i spektakularną przyrodą – tam mogę rozwijać moje inne zainteresowania – fotografię krajobrazową i latanie dronem.
Pomogę Ci zdobyć wiedzę i rozwinąć umiejętności z zakresu:
– Pracy z silnikami Unity / Unreal,
– Programowania w C# / C++ / UE Blueprints,
– Projektowania intuicyjnych interfejsów (UI),
– Lokalizacji gier.