
Katarína Smiešková
Senior Gameplay Designer
Tworzenie gier było moim marzeniem już od czasów liceum — i głównie przez to zdecydowałam się na studia na Politechnice w Brnie. Proces tworzenie gier łączy w sobie wiele różnych dyscyplin, a ja należę do osób o bardzo szerokich zainteresowaniach, które lubią trzymać wiele srok za ogon. Dlatego długo nie mogłam się zdecydować, czy chcę być programistką, projektantką lub artystką. Okazało się jednak, że wcale nie muszę wybierać jednej konkretnej ścieżki, bo w branży gier istnieją stanowiska wymagające szerokiego zakresu umiejętności. Szybko się nudzę, ale w pracy technical designerki nie ma miejsca nudę — zawsze jest coś nowego do odkrycia.
W życiu prywatnym, podobnie jak w zawodowym, interesuje mnie dużo rzeczy: technika walki wing tsun, gotowanie, sztuka, literatura, muzyka metalowa, ogrodnictwo, role-playing, nauka… Długo by wymieniać. W moim życiu niezmienna jest tylko miłość do kotów i kruków.
Pomogę ci zdobyć wiedzę i rozwinąć umiejętności z zakresu:
- projektowania rozgrywki,
- technical designu,
- pisania skryptów,
- podstaw projektowania obiektów w grze.