
Hanna Kubiak
Senior Sound Designer / Scene Audio Coordinator
Jestem muzykolożką, wiolonczelistką i projektantką dźwięków. Przygodę w CD PROJEKT RED rozpoczęłam w 2014 jako Analityczka Jakości Dźwięku przy grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, a obecnie jestem Starszą Projektantką Dźwięków i Koordynatorką Scen Audio przy Cyberpunku 2077. Pracowałam również przy takich tytułach jak Serca z kamienia, Krew i wino, Wojna Krwi: Wiedźmińskie opowieści oraz GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana.
Do moich obowiązków należy koordynacja audio w zakresie scen i dialogów, wymyślanie nowych systemów oraz projektowanie najróżniejszych dźwięków — od broni białej po odgłosy robotów. W wolnym czasie nagrywam różne ciekawe dźwięki z otoczenia, sporo czytam, gram w gry (najchętniej w produkcje Nintendo i erpegi) i na elektrycznej wiolonczeli.
Pomogę ci zdobyć wiedzę i rozwinąć umiejętności z zakresu:
- nagrań terenowych i studyjnych,
- systemów i technicznych rejonów audio w silniku gry,
- projektowania dźwięku,
- znajomości Wwise i DAW.