
Arkadiusz Antonik
Technical Director
Programowaniem i tworzeniem gier zajmuję się już ponad 15 lat. Ukończyłem informatykę na Politechnice Łódzkiej, gdzie obroniłem tytuł magistra i inżyniera ze specjalizacji związanych z tworzeniem gier wideo, symulacji komputerowych i systemów interaktywnych. Profesjonalną karierę rozpocząłem w firmie CD PROJEKT RED w trakcie studiów. Zaczynałem w zespole programistów silnika RED Engine. Zajmowałem się tematami niskopoziomowymi oraz tworzeniem wewnętrznych narzędzi dla zespołów pracujących nad grą Wiedźmin 3: Dziki Gon. Następnie skupiłem się na zbudowaniu zespołu programistów UI oraz na stworzeniu wewnętrznej technologii interfejsu użytkownika na potrzeby Cyberpunka 2077.
Aktualnie, jako dyrektor techniczny, odpowiadam za techniczne aspekty nowej gry w uniwersum Wiedźmina powstającej na silniku Unreal Engine 5.
Prywatnie jestem szczęśliwym mężem i ojcem dwójki dzieci. W wolnym czasie czytam książki o tematyce fantasy oraz wnikam w światy action erpegów.
Pomogę ci zdobyć wiedzę i rozwinąć umiejętności z zakresu:
- matematyki, algorytmiki i projektowania kodu,
- programowania (niskopoziomowego, w obszarze UI/UX, w obszarze rozgrywki),
- zarządzania zadaniami i czasem.